Kto bedzie zbawiony?

Jak postrzegamy Boga....
Ariela
Posty: 1061
Rejestracja: 21 gru 2013, 22:33
Ostrzeżenia: -1
wyznanie: Agnostyk
Gender: Female
Kontaktowanie:

Kto bedzie zbawiony?

Postautor: Ariela » 23 mar 2014, 18:22

Witam,

Jestem troche zielony w temacie "zbawienie". Zastanawia mnie co to znaczy ze ten kto uwierzy w Pana Jezusa bedzie zbawiony? Pan Jezus mowi ze "wielu jest powolanych a malo wybranych"? Martwi mnie to bo nie wiem co z moja rodzina. Czy nawet jesli Pan ich powola to czy ich wybierze? Czy osoby ktore grzesza i nie pokutuja a wierza w Pana Jezusa pojda do Nieba? Nie wiem co mam myslec :( Nawet jesli Duch Swiety przekona moja rodzine do nawrocenia to sie obawiam czy zostana zbawieni (wiem to niechrzescijanskie, ale nie mam wiedzy na ten temat dlatego pytam). Chodzi mi szczegolnie o to ze moja rodzina ma pieniadze i bardzo je lubi i nie wiem czy z nich tak latwo zrezygnuje nawet po nawroceniu. Moze brak mi wiary, nie wiem sam. Jakie jest biblijne satnowisko: Kto zostanie zbawiony? Co znaczy "wiara w Pana Jezusa"? Czy jesli ktos wierzy w Pana Jezusa a lubi sie otaczac luksusami pojdzie do Nieba? :/ I co mowia arminianie a co kalwini w sprawie zbawienia?


Małgorzata
Posty: 14953
Rejestracja: 11 lip 2009, 10:19
wyznanie: Inne Charyzmatyczne
Gender: Female
Kontaktowanie:

Postautor: Małgorzata » 23 mar 2014, 19:20

PanJestMocaMoja pisze:Czy osoby ktore grzesza i nie pokutuja a wierza w Pana Jezusa pojda do Nieba?

Wierzyć w Jezusa to za mało. Szatan też wierzy i drży. Należy wierzyć Jezusowi. Jego Słowu. Być wykonawcą tego Słowa.


Bóg Ojciec, Syn Boży, Duch Święty to trzy suwerenne osoby jednego suwerennego Boga.
Małgorzata
Posty: 14953
Rejestracja: 11 lip 2009, 10:19
wyznanie: Inne Charyzmatyczne
Gender: Female
Kontaktowanie:

Postautor: Małgorzata » 23 mar 2014, 19:22

PanJestMocaMoja pisze:Czy jesli ktos wierzy w Pana Jezusa a lubi sie otaczac luksusami pojdzie do Nieba?