Posłuchać mamy czy iść za głosem serca?

Dział pomocy przeznaczony dla osób poszukujących - nie będących członkami kościołów protestanckich. Tutaj możecie postawić swoje pytanie, wątpliwości, prośbę o radę, itd. Uwaga: odpowiedzi mogą udzielać wyłącznie osoby należące do kościołów protestanckich.
budniakjeremi
Posty: 1
Rejestracja: 07 gru 2017, 18:22
wyznanie: Rzymsko Katolickie
O mnie: Witam. Jestem uczniem trzeciej klasy gimnazjum, od pewnego czasu zacząłem interesować się Protestantyzmem, ponieważ dostrzegłem pewne niezgodności nauk Kościoła Katolickiego z Pismem Świętym. Wstrząsnęło to mną jak katoliccy księża manipulują przekazem Biblii. Podoba mi się postawa wspólnot prostestanckich wobec m.in. celibatu, dziesięciu przykazań oraz bierzmowania.
Chciałbym w przyszłości związać się z jednym z kościołów ewangelickich i dlatego mam nadzieję, że na forum dowiem się jak to wygląda.
Gender: None specified
Kontaktowanie:

Posłuchać mamy czy iść za głosem serca?

Postautor: budniakjeremi » 07 gru 2017, 18:44

Witam. Jestem uczniem trzeciej klasy gimnazjum, od pewnego czasu zacząłem interesować się Protestantyzmem, ponieważ dostrzegłem pewne niezgodności nauk Kościoła Katolickiego z Pismem Świętym. Wstrząsnęło to mną jak katoliccy księża manipulują przekazem Biblii. Podoba mi się postawa wspólnot prostestanckich, a w szczególności kościoła ewangelicko-augsburskiego wobec celibatu, dziesięciu przykazań, oddawaniu kultu figurom świętych oraz bierzmowania.
Niestety pojawia się problem - po pierwsze, do najbliższej parafii Ewangelicko-Augsburskiej mam 40 km (nie liczę oczywiście zboru Świadków Jehowy, ale chyba nie muszę wyjaśniać dlaczego ;-) ).
Najlepszym rozwiązaniem wydawałoby się tam pojechać, co planuję zrobić.