Prowokacja ?

Wszelkie tematy nie pasujące do innych działów.
Awatar użytkownika
nadrozd
Posty: 2502
Rejestracja: 07 paź 2015, 14:22
Ostrzeżenia: 3
wyznanie: Protestant
Gender: None specified
Kontaktowanie:

Prowokacja ?

Postautor: nadrozd » 05 mar 2018, 09:05

sluchajcie zna ktos na zywo tego faceta i taka grupe domowa ?

a) piwo przy laptopie ?
https://youtu.be/oLfNABulVCw?t=6676

B) literowki
https://youtu.be/Z4nNP1d86ec?t=2343

c) gada o plaskiej ziemi i cytuje mase apokryfow.....

zastanawiam sie czy to na serio, istnieja tacy ludzie,
czy to celowa prowokacja ?


Uwaga !! Pan jeszcze nie skończył procesu Obrazek ulepszania Nadrozda..

* Materiał z jakiego zrobione sa Nadrozdy nadaje sie WYŁĄCZNIE do powolnej obróbki. Za utrudnienia PRZEPRASZAM.
Awatar użytkownika
nadrozd
Posty: 2502
Rejestracja: 07 paź 2015, 14:22
Ostrzeżenia: 3
wyznanie: Protestant
Gender: None specified
Kontaktowanie:

Re: Prowokacja ?

Postautor: nadrozd » 05 mar 2018, 09:23

d) wtracenia slowa "ANYWAY" tak jak by gosc kogos parodiowal :)

im dluzej slucham mam wrazenie ze oni se jaja robia,...


Uwaga !! Pan jeszcze nie skończył procesu Obrazek ulepszania Nadrozda..

* Materiał z jakiego zrobione sa Nadrozdy nadaje sie WYŁĄCZNIE do powolnej obróbki. Za utrudnienia PRZEPRASZAM.
Awatar użytkownika
KAAN
Posty: 17937
Rejestracja: 12 sty 2008, 11:49
wyznanie: Kościół Wolnych Chrześcijan
Gender: Male
Kontaktowanie:

Re: Prowokacja ?

Postautor: KAAN » 05 mar 2018, 09:36

To ludzie pokręceni....


Albowiem łaską zbawieni jesteście, przez wiarę i to nie z was, Boży to dar, nie z uczynków, aby się ktoś nie chlubił.
Awatar użytkownika
diedmaroz
Posty: 774
Rejestracja: 22 gru 2015, 22:02
wyznanie: Brak_denominacji
Gender: Female
Kontaktowanie:

Re: Prowokacja ?

Postautor: diedmaroz » 05 mar 2018, 20:34

Dosłownie kilka dni temu ktoś mi polecał ten kanał, ale nie zdążyłam jeszcze nic obejrzeć..


Nagi wyszedłem z łona matki mojej i nagi stąd odejdę. Pan dał, Pan wziął, niech będzie imię Pańskie błogosławione. (Joba 1:21)
Tak bowiem Bóg umiłował świat, że Syna swego Jednorodzonego dał, aby każdy, kto w Niego wierzy, nie zginął, ale miał życie wieczne. (Jana 3:16)
Awatar użytkownika
Efendi
Posty: 3374
Rejestracja: 29 kwie 2014, 14:27
wyznanie: Kościół Ewangelicko-Augsburski
Gender: Male
Kontaktowanie:

Re: Prowokacja ?

Postautor: Efendi » 05 mar 2018, 21:17

Po co w ogole takimi i podobnymi kanalami sie zajmowac? Szkoda czasu.


Awatar użytkownika
diedmaroz
Posty: 774
Rejestracja: 22 gru 2015, 22:02
wyznanie: Brak_denominacji
Gender: Female
Kontaktowanie:

Re: Prowokacja ?

Postautor: diedmaroz » 05 mar 2018, 21:27

Właśnie.. Też cierpię na brak czasu i rzadko coś oglądam na youtube, jeśli już to z polecenia, że coś jest naprawdę godne uwagi. Tego nawet nie zdążyłam włączyć, a teraz już mi się odechciało całkiem :)


Nagi wyszedłem z łona matki mojej i nagi stąd odejdę. Pan dał, Pan wziął, niech będzie imię Pańskie błogosławione. (Joba 1:21)
Tak bowiem Bóg umiłował świat, że Syna swego Jednorodzonego dał, aby każdy, kto w Niego wierzy, nie zginął, ale miał życie wieczne. (Jana 3:16)
Awatar użytkownika
nadrozd
Posty: 2502
Rejestracja: 07 paź 2015, 14:22
Ostrzeżenia: 3
wyznanie: Protestant
Gender: None specified
Kontaktowanie:

Re: Prowokacja ?

Postautor: nadrozd » 06 mar 2018, 18:20

diedmaroz pisze:Dosłownie kilka dni temu ktoś mi polecał ten kanał, ale nie zdążyłam jeszcze nic obejrzeć..


Ja to samo tez mi to udostepnili....
Jako ze wczoraj mialem zmudna robote na kompie, wiec te to puscilem w tle.....


Ale doszedlem do wniosku odrazu ze to perfidna prowokacja ......
ale ciekawe jest ze jak ktos opiera sie tylko na jednym przekladzie, (a niektore sa tendencyjne) jest zapracowany itd.... to moze sie dac nabrac.....
Okazuje sie ze sa ludzie co biora to na serio.....

Od dluzszego czasu zastanawiam sie czy z fb nie wywalic osob ktore udostepniaja takie cos......
tyle ze osoby naiwne, przywatnie czesto sa calkiem spoko.... i mi szkoda.


Musze sie zastanowic jak ten smietnik informacyjny ogarnac......
Bo internet robi sie noe do zniesienia.


Uwaga !! Pan jeszcze nie skończył procesu Obrazek ulepszania Nadrozda..

* Materiał z jakiego zrobione sa Nadrozdy nadaje sie WYŁĄCZNIE do powolnej obróbki. Za utrudnienia PRZEPRASZAM.
Noemi
Posty: 1497
Rejestracja: 23 sty 2011, 18:00
wyznanie: Kościół Zielonoświątkowy
Lokalizacja: lublin
Gender: Female
Kontaktowanie:

Re: Prowokacja ?

Postautor: Noemi » 06 mar 2018, 19:03

nadrozd pisze:sluchajcie zna ktos na zywo tego faceta i taka grupe domowa ?

a) piwo przy laptopie ?
https://youtu.be/oLfNABulVCw?t=6676

B) literowki
https://youtu.be/Z4nNP1d86ec?t=2343

c) gada o plaskiej ziemi i cytuje mase apokryfow.....

zastanawiam sie czy to na serio, istnieja tacy ludzie,
czy to celowa prowokacja ?

to są ludzie z Kanady byli częścia zboru Pełnej Ewangeli w Toronto z jakichs powodów zbór sie rozpadł chyba ze dwa a może trzy lata temu ,znam ich tylko z neta ,wchodziłam na ich stronę z uwagi na uwielbienie, mieli fajną grupę muzyczna i dobre piosenki pastorem zboru była inna osoba ,nauczania nie słuchałam


Awatar użytkownika
magda
Posty: 12271
Rejestracja: 29 cze 2012, 23:27
wyznanie: Brak_denominacji
Lokalizacja: Warszawa
O mnie: Wierzę w 5 sola Jezus jest moim panem
Gender: Female
Kontaktowanie:

Re: Prowokacja ?

Postautor: magda » 06 mar 2018, 19:21

To fakt teraz jest taki ogrom rznych kaznodziei wykładów kazań i takich pseudonaukowych bla bla ze ja sie często ne załapuje od razu misze trochę posłuchać zeby zobaczyc ze to lipa. Ale nawet co prelegenci czy jak ich nazwać czasem wierza w to co mówią.


Hi 42:7 bw ".... Mój gniew zapłonął przeciwko tobie i przeciwko dwom twoim przyjaciołom, ponieważ nie mówiliście o mnie prawdy, jak mój sługa Job."
Awatar użytkownika
nadrozd
Posty: 2502
Rejestracja: 07 paź 2015, 14:22
Ostrzeżenia: 3
wyznanie: Protestant
Gender: None specified
Kontaktowanie:

Re: Prowokacja ?

Postautor: nadrozd » 07 mar 2018, 19:58

Noemi pisze:[,nauczania nie słuchałam

Przepraszam.
Zle ocenilem tego człowieka.

Moze i z ta plaska ziemia ma dziwne przekonania..... ale to nie jest nauczanie ... tylko takie opowiesci jak przy ognisku.
Słuchałem jego świadectwo i Bardzo mi głupio.......

Bardzo przepraszam .


Uwaga !! Pan jeszcze nie skończył procesu Obrazek ulepszania Nadrozda..

* Materiał z jakiego zrobione sa Nadrozdy nadaje sie WYŁĄCZNIE do powolnej obróbki. Za utrudnienia PRZEPRASZAM.

Wróć do „Hyde Park”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości