Początki Kościoła

Rzut oka na historię eklezjalną
jusef19
Posty: 72
Rejestracja: 21 lip 2008, 21:25
wyznanie: nie chce podawać
Gender: None specified
Kontaktowanie:

Postautor: jusef19 » 09 paź 2009, 16:56

nie znam się, ale chyba autor wątku niezbyt trzymał się tematu, bo to raczej nie wygląda na historię Kościoła tylko jakiś kilka rzeczy którą leżą mu na wątrobie.


sanctam
Posty: 2908
Rejestracja: 04 cze 2009, 00:09
wyznanie: Rzymsko Katolickie
Lokalizacja: Wrocław
O mnie: :) Nie wiem co napisać ?
Gender: Male
Kontaktowanie:

Postautor: sanctam » 09 paź 2009, 20:18

Wszędzie plują na ten Rzym, a tak naprawdę nie ma na świecie metropolii o tak długiej i świetnej (nieprzerwanej) historii, jak Wieczne Miasto.


Awatar użytkownika
KAAN
Posty: 19934
Rejestracja: 12 sty 2008, 11:49
wyznanie: Kościół Wolnych Chrześcijan
Gender: Male
Kontaktowanie:

Postautor: KAAN » 09 paź 2009, 20:22

sanctam pisze:Wszędzie plują na ten Rzym, a tak naprawdę nie ma na świecie metropolii o tak długiej i świetnej (nieprzerwanej) historii, jak Wieczne Miasto.
Nieprzerwanego odstępstwa od Boga.


Albowiem łaską zbawieni jesteście, przez wiarę i to nie z was, Boży to dar, nie z uczynków, aby się ktoś nie chlubił.
sanctam
Posty: 2908
Rejestracja: 04 cze 2009, 00:09
wyznanie: Rzymsko Katolickie
Lokalizacja: Wrocław
O mnie: :) Nie wiem co napisać ?
Gender: Male
Kontaktowanie:

Postautor: sanctam » 09 paź 2009, 20:24

KAAN pisze:
sanctam pisze:Wszędzie plują na ten Rzym, a tak naprawdę nie ma na świecie metropolii o tak długiej i świetnej (nieprzerwanej) historii, jak Wieczne Miasto.
Nieprzerwanego odstępstwa od Boga.


Rzymianie byli ludzmi religijnymi.


Rosa
Posty: 269
Rejestracja: 03 lip 2009, 18:41
wyznanie: nie chce podawać
Gender: None specified
Kontaktowanie:

Postautor: Rosa » 09 paź 2009, 22:07

sanctam pisze:Rzymianie byli ludzmi religijnymi.

Tak,tylko w co wierzyli :lol:


sanctam
Posty: 2908
Rejestracja: 04 cze 2009, 00:09
wyznanie: Rzymsko Katolickie
Lokalizacja: Wrocław